ראיון מיוחד עם פרעוש המנהל !

הבטחנו מלא ראיונות – וקייימנו . (:

אז הנה עוד אחד –



בואו נתחיל .

שאלה ראשונה – איך התחלת לעבוד כמנהל , וכמה זמן אתה מנהל ?

תשובתו של פרעוש – אני מנהל כעשרה חודשים , והתחלתי לעבוד כמנהל אחרי שראיתי שרוצים לבחור מנהלים .

באתי , התראיינתי , והתקבלתי !( :

שאלה שניה – מה אתה הכי אוהב לעשות כמנהל ?

תשובתו של פרעוש – אני הכי אוהב לקבל כסף ולהרחיק ילדים , חחח סתם .

אני הכי אוהב לעשות הפעלות שטותיות , את בטח מכירה ..

שאלה שלישית – ומה אתה שונא בתור מנהל ?

תשובתו של פרעוש – שיש ילדים שמפריעים ומקללים , וצריך להשגיח עליהם כל הזמן במקום לעשות דברים אחרים , כמו הפעלות .

שאלה רביעית – מה הרמה שלך , הדור שלך , ומספר המנהיגות שלך ?

תשובתו של פרעוש – אני ברמה 25 , דור 19 , ויש לי 847 מנהיגות .

שאלה חמישית – מתי הגעת לאקולוקו ? (:

תשובתו של פרעוש – הגעתי לאקולוקו לפני שנה וקצת .. [:


שאלון מהייייייייר ! (:

תושב קבע אהוב – אני לא יכול לבחור , כולם ..

מנהל אהוב – כולם כמובן , אי אפשר לבחור .

חדר אהוב – לוקאזרוס , וחדר הסיירים .

פריט אהוב – כולם , אני אוהב הכל ..


תודה לפרעוש שהתראיין !

תמווונה –


One Response to ראיון מיוחד עם פרעוש המנהל !

  1. אוהד says:

    קול

להשאיר תגובה

