ראיון עם ורד – במיוחד לבלוג !!

אז רק בשבילכם – תפסנו את המנהלת האהובה minimi – ורד , לשיחה קצרה !

בואו נתחיל (:


שאלה ראשונה – כמה זמן את מנהלת , ואיך הגעת לתפקיד המכובד הזה ?

תשובתה של ורד – אני מנהלת שנה וחצי בערך , והפכתי להיות מנהלת בעזרת בת דודה שלי , שהייתה פעם מנהלת באקולוקו .


שאלה שניה – מה את הכי אוהבת לעשות בתור מנהלת ?

תשובתה של ורד – אני הכי אוהבת לעשות הפעלות , לעשות מפגשי סיירים , ולעזור לילדים מתחילים בעולם [:


שאלה שלישית – האם יש משהו שאת לא אוהבת כמנהלת , שהיית רוצה לשנות ?

תשובתה של ורד – אין משהו שאני לא אוהבת – מושלם במקום הזה (:

שאלה רביעית – באיזה רמה את , איזה דור , וכמה מנהיגות יש לך ? [:

תשובתה של ורד – אני רמה 25 , כמו רוב המנהלים , דור 17 , ויש לי כ451 מנהיגות – נכון לזמן הריאיון הזה .

שאלה חמישית – האם לפני שהיית מנהלת שיחקת באקולוקו , אם כן , לאיזה רמה הגעת ?

תשובתה של ורד – ברוררר ששיחקתי , בקשר לרמה – אני לא זוכרת , אבל גבוהה [:


שאלון מהייייייייייייייייר !

מי תושב קבע האהוב עלייך – בליייד , בגלל התסרוקות המהממות .

באיזה חדר את הכי אוהבת להיות ? היתקליף .

מה הפריט שאת הכי אוהבת ללבוש ? צעיף , וגלימות לבבות (:

מי המנהל האהוב עלייך ? כולם . (:

אז כן סיייימנו . [:

להתראות כולם (:

One Response to ראיון עם ורד – במיוחד לבלוג !!

  1. yuvaladu says:

    לייק :]

להשאיר תגובה

